11mar2016

8 powodów, dla których Klient będzie w stanie zapłacić więcej za kwiaty właśnie od Ciebie

Okazuje się, że nie zawsze chcemy płacić za zakupu jak najmniej. Jeśli klient wybiera kwiaty to czasami jest w stanie kupić coś droższego, byle tylko otrzymać produkt naprawdę dobry jakościowo a to wpływa na to jak kształtuje się ten właśnie rynek.

1. TWOJA OFERTA TO COŚ WIĘCEJ NIŻ TYLKO SAM PRODUKT! Niektórzy klienci zwracają uwagę nie tylko na sam produkt, ale ważną kwestią będą dla nich kontakty ze sprzedającymi, które mają należeć do przyjemności.

2. BUKIET Z TWOJEJ KWIACIARNI JEST CZYMŚ WIĘCEJ NIŻ TAMTEN! Kwiaciarnie aranżując bukiety starają się przygotowywać takie połączenie, które stanie się jakby formą, która na nowo będzie przyciągać klienta. Nie chodzi więc o same kwiaty, trzeba umieć je złączyć ze sobą i postawić także na wyjątkowe wnętrze samej kwiaciarni.

3. WYGODA I PROSTOTA ZAKUPÓW Klienci najczęściej stawiają na wygodę i prostotę. Dlatego jak się okazuje bardzo często wybieramy takie rozwiązania, które mają sprawić, że zakupy będą jak najmniej skomplikowane. Klienci nie lubią kupować w marketach i na tym nadal zyskują kwiaciarnie.

Dbałość o klientów kwiaciarni 4. ZDOBYŁEŚ ZAUFANIE KLIENTÓW, DBAJ ABY JE NIE STRACIĆ Jeśli już udało się wypracować u klienta pewne zaufanie do naszej kwiaciarni to trzeba robić wszystko, by to zaufanie jakoś zachować. Większość klientów nie zwraca uwagi na cenę, a dużo bardziej zwraca uwagę na jakość, dlatego właśnie tą kwestię trzeba brać pod uwagę. Musimy się mocno zastanowić w jaki sposób rzeczywiście spełnić oczekiwania. Warto szukać takich produktów, które sprawią, że klient wróci jeszcze do naszej kwiaciarni.

5. BUKIET Z TWOJEJ KWIACIARNI PODNOSI REPUTACJĘ Klienci najczęściej będą gotowi płacić więcej za markowe, luksusowe produkty, ponieważ dzięki temu ich prestiż zdecydowanie rośnie. Chodzi o to jak patrzą na to osoby nas otaczające. Warto stworzyć taką markę, która będzie miała dobry wizerunek i zawsze będzie pozytywnie postrzegana. Świadomość klientów, tutaj ma wielkie znaczenie.

6. KLIENT NIE BĘDZIE SIĘ TARGOWAŁ Okazuje się, że klienci obecnie coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że targowanie się nie jest pozytywnie odbierane, dlatego takich działań staramy się unikać.

miła obsługa klienta kwiaciarni 7. TWOJA OBSŁUGA KLIENTA JEST BARDZIEJ PRZYJAZNA Obsługa jest przyjemniejsza i klient dlatego chętnie zapłaci więcej, byle tylko zajęła się nim osoba, która będzie poświęcać mu czas i zachowa się przyzwoicie.

8. KLIENCI ZNAJĄ CIĘ OSOBIŚCIE I DARZĄ SYMPATIĄ Klient zna nas osobiście i na pewno również dlatego będzie chętniej robił interesy z nami. Można zdecydować się na taką ofertę, ponieważ w ten sposób damy zarobić komuś bliskiemu.

Zobacz również

Zadbaj o swoją markę – znaki towarowe w...

Na rynku kwiatów pojawiają się różne znaki towarowe. Jeśli chcemy w tej branży działać musimy zdawać sobie sprawę z tego, że są one cennym składnikiem majątku w wielu firmach, dlatego...